GLAD

Hej påer! Vaknade runt 12, gick upp & grattade mamma för hon fyller år idag. Efter de åt jag mat, sen drog jag & Sara hem till Ella och va där en stund. Nu har syrran nyss kommit, & jag har tjockat i mig pommes frites. Dagen har bjudit på både bra & dåliga saker, fick veta att Alex kommer hit imorgon & sover över, sen kanske hon stannar tills på lördag! Så vi ska göra saker vi inte gjort sen hon flyttade, gå på fritte, festa & göra andra galna saker. En till sak som hänt är att jag blivit singel, vet inte om jag ska skratta eller gråta, tycker de bara är skönt på något sätt. Ciao!
 
 
#inlove

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Hur är det med Susanne nu för tiden? (:
Jag har ju känt henne och Natalie sen jag var bebis typ. Min mamma och Susanne umgicks jämt när jag var liten.

2013-02-26 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0